13 d’oct. 2012

Una Borrumbada

"Dimpués de fer cuentas ta trancar os míos presupuestos domesticos, he decidito dar una retallada seriosa a ra partida que veniba adedicando a ra educación d'os míos fillos. Que sigan autodidactas, como yo. Vó t'adedicar menos de diners tamién a l'alimentación familiar. Que se'n minchen un entropán de chóped ta meyodiya y dimpués, en casa, unas berzas refogadas. Ixo d'ir-ne ta ro medico continament s'ha rematato. Si en salen con os dients tuertos, qu'aprenan a mastegar en diagonal. Y si en tienen de dioptriyas, que cuquen os uellos

Os diners que cabide retallando istas partidas los se regalaré, a traviés d'o Ministerio de Ficienda, a ro mesmo banco que estié en intes d'allerar-me vendindo-me productos vasuera, tipo accions preferents, u cobrando-me comisions abusivas, y que dimpués s'alleró ell mesmo en deixar que os suyos directivos ficasen a man en a caixa alegrement y se marcharan con indemnizacions de cientos de millons d'euros, que no sé traducir en pecetas porque ya he dito que'n só autodidacta.

Dimpués acudiré a ro mesmo banco que le'n he donato os diners d'a educación d'os míos fillos, d'a suya alimentación y d'a suya salut, ta demanar-li un ampre a alto intrés ta mercar-me una becicleta estatica y un iPhone 5 que no amenisto pas. En fó per solidaridat, ta que fluya o credito, como qui suca d'o tubet aficau en o bridón ta que prencipie a salir a bencina.


Ya sé que regalar-le diners a o banco ta que o banco me'n ampre no tiene guaire de sentiu, pero si aconsigo convencer-me que'n ye lo sentau, deixaré d'acudir a ras manifestacions d'o 25-S, an de rapiconté una man suelta te quita d'o corrinche, te leva debant d'o chuez y te cayen quatre anyadas per sedición. Y dencima condecoran a ixa man suelta. Per os presupuestos barrenaus no s'alticamen, ya los he sinyato, encá o Gubierno calerba de chitar-me una man presta ta que me semblen cuerdos".


1 comentari:

Dixa o tuyo comentario astí