4 de febr. 2011

O Debantar d'un Bloc

Cutio s'ha dito que qui no plora no mama. De cutio se sape pero os aragoneses mai ploramos de puertas ta difuera sino que nusatros ploramos quan no mos veye dengún. Per qué estará?

Iste Bloc no ye feito tampoc no ta plorar . Pero si cal de fer-lo, se plorará,  y si ye menister d'arreguir-se,  s'arregirá, y se ferá lo que siga menister per que os prexins de qualqún están asinas, y os de yo profés que tamién. Talment siga iste bloc una excepción a lo regle d'alto, u talment me prexine ya qu'iste bloch i ye a casa mía, y per ixo me siento libre d'arreguir-me u de plorar. Como a cadagún, enchaquias me sobran ta fer as dos cosas.

Me petaba de fer un bloc a on poder exprisar os míos prexins, per muit suyizos qu'haigan d'estar y que de seguro estarán.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dixa o tuyo comentario astí