28 de maig 2012

IRPF: Ilesia Catolica y as fins socials

Ye important estar conscient  de lo que suposa marcar bell una d'as casiellas que amaniexen n'a declaración de l'IRPF.

Cara to que dice a Ilesia catolica, marcar bell una d'istas casiellas no ye anodín ta la nuestra economía sino que suposa una esmerma d'a capabilidat de l'Estau ta financiar o gasto social que a totz mos  pertoca. Europa Laica lo explanica d'ista traza:

Marcar a casiella d'a Ilesia Catolica suposa:

1- Contrebuyir a achiquir a tuya alportanza ta financiar os servicios publicos (sciencia, sanidat, educación, gastos socials, emplego,...) Pos esbarra o 0,7 % d'o tuyo IRPF ta financiar os chornals y a Seguridat Social de Bispes y 20.000 mosens catolicos, ta mantener funcionando as suyas parroquias, establimientos y ONGs de toda traza, facultatz eclesiasticas, a universidat Pontificia de Salamanca, Obra Pía, seminarios, arrocladas y as suyas careras campanyas d'esbandidura tractando d'imposar a suya particular moral a toda ra sociedat. Antimés, a ilesia s'esquimenará d'a crisi en a declaración d'ista anyada, pos a puyada de l'IRPF feita per o PP, en incrementar a pinyora en cada trango, puya a Base imposable y, per tant, a quota integra, rancando de quala se calcula ixo que se esbarra enta ella.



2- As diocesis han pasato a tener-ne un defícit, al respective on que ellas mesmas alportan, d'o 800% en 2007 ta lo 1.245% en 2009. En un país a on o defícit d'as institucions publicas ye encletau en o 5,3%  (l'Estau) u quasi o 0% (os Concellos), que bi-sigan unas institucions privadas, como están as diocesis catolicas, con iste monstrugoso defícit, patiu per totz os contrebuyents, resulta atentatorio cuentra a chusticia y a igualdat. Antimés, d'estar inmoral.



3-Asinas  no contrebuyes pas en condicions d'igualdat t'os gastos publicos (art. 31 d'a Constitución) y fesabilitas que se discrimine més encá t'as atras creyencias y conviccions, sigan u no relichiosas (art. 14 d'a Constitución).

4-Antimés yes brindando o tuyo aconortamiento ta que a ilesia catolica  s'apropie de ONCE MIL millons d'euros d'os Presupuestos de l'Estau,  qualo suposa més d'o 30% d'os recursos adicionals que proposa obtener o Gubierno t'os Presupuestos de 2012. Y ixo, ta financiar o culto, y a esbandidura catolica, t'os funcionarios catolicos en quartels, garcholas y hespitals, catecaires en centros publicos y a financiación d'a amostranza privada catolica y atros establimientos catolicos de diversa natura; o mantenimiento d'o patrimonio d'a ilesia, més o gasto, en os ingresos, per as granizas eixencions de peitas y bonificacions fiscals de toda traza, que suposa ta ros concellos, Comunidatz Autonomas y l'Estau Central.

5- Espleitar d'istos previlechios en 2012 ye una grau sinchusticia, asinas como un atentau t'a ra libertat de concencia y t'a ra igualdat de tracto a totz os ciudadans, en un país constitucionalment aconfesional. Manimenos en istos intes de grau crisi economica, con més de 5 millons d'aturaus y frontals enrestidas ta ra sanidat y l'amostranza publicas, asinas como t'os dreitos d'as mullers, presonas dependients y demés sectors socials, resulta inmora, y insolidario qu'a institucion catolica "suce" una cantidat superior  d'o 1% d'o nuestro PIB.


Quatre eixemplos de desigualdat de tracto y discriminación:

26 de maig 2012

Rodrigo Rato, club de l'exito

Astí podetz veyer una Conferencia de Rodrigo Rato ta achents inmobiliarios, d'ista mesma anyada con un pre ta acudir d'entre mil y dos mil euros. Se presienta a Rato como un chenio d'as finanzas mundials lo mesmo anyo que deleixa de lo suyo puesto como Chefe de Bankia, a tercena banca de l'estau que ell y a suya ideolochía han allerau.

Podetz veyer-ie a ixa chent sin d'aturar de danzar ni de fer l'indio. Asinas mos va!



 Fuent: Rato y "la formación tortuga": Bloc d'Ignacio Escolar

2 de maig 2012

A Crisi financiera explanicada con somers.

Un sinyor s’endrezó bell diya ta un lugar chicorron a on no bi heba estato mái y ofrié t’os suyos habitants 100 euros per cada somero que li vendisen. Buena parti d’a población li vendié os suyos animals.

 Dos diyas dimpués en tornó t’allá y ofrié millor pre, 150 per cada someret, atro tant d’a población li vendié os d’ells.

A semana venient retornó unatra vegada y ofrié 300 euros y a resta d’a chent li vendié os zaguers somers. En veyer que no bi heba més d’animals, ofrié 500 euros per cada someret, aparentando que los ne mercarba en a venient vesita t’o lugar, en dos semanas ent’abant, y se’n marchó.
 Una parella diyas dimpués, en ninvié un aduyant con os someretz que enantis bi heba mercato, ta ro mesmo lugarón y lo recau d’ofrir os someretz a 400 euros cadagún. Asinas que muitos en demanoron diners ampraus ta poder mercar més someretz. Mesmo en mercoron totz os someretz d’a redolada.

Como yera de dar, l’aduyant s’esvaneixié con os diners cobraus, igual como ro sinyor, que evidentament, no en tornó en as venients semanas, y mái no amaneixioron.